top of page
  • תמונת הסופר/תהדר מנדלסון

הכלי שאתם חייבים להכיר - GOOGLE MY BUSINESS

זהו אחד הכלים הכי אהובים עליי בפרסום בדיגיטל: הוא בחינם, הוא נראה מדהים, הוא בשליטתכם והוא למעשה שער הכניסה הדיגיטלי לעסק שלכם. בפוסט הזה אני אבצע סקירה קצרה של GOOGLE MY BUSINESS ואסביר איך הכלי הזה של גוגל יכול לעזור לפרסום של העסק שלכם.



אז איך GMB נראה?

בצילום מסך שמופיע פה למטה, ניתן לראות שעבור החיפוש "באג כפר סבא" נפתחות בפנינו תוצאות החיפוש מצד ימין, וכרטיס העסק מצד שמאל. ניתן לראות את פרטי העסק כפי שהוזנו בכרטיס - מספר טלפון, שעות פתיחה, ביקורות, דרכי הגעה ועוד. שימו לב כמה כרטיס העסק בולט מצד שמאל של המסך. בנוסף, אין ספק שהכרטיס נראה מקצועי ורציני.


יתרון ראשון - חיפוש גנרי בגוגל

היתרון הראשון ביצירת כרטיס עסק בגוגל הוא ההקשר לחיפוש הגנרי. במקרה שלנו עבור חיפוש "חנות מחשבים כפר סבא" ניתן לראות ש-3 התוצאות האורגניות הראשונות הן של עסקים אשר בבעלותם כרטיס עסק פעילות הכולל דירוגים, מיקום ע"ג מפה ועוד. הקפדה על כרטיס עסק מעודכן ופעיל תורמת להזרמת לקוחות מתעניינים חדשים בעלות מאוד נמוכה.


יתרון #2 - מאפשר לגולשים לקבל מידע וליצור קשר בקלות

היתרון השני בקשר ל-GMB הוא נגישות המידע ללקוחות פוטנציאליים ודרכי יצירת הקשר עם העסק שלכם. הכלי הזה מאפשר לכם לסמן שאלות נפוצות ולהעניק עבורן תשובה מוכנה בכרטיס העסק - במקום להעמיס עליכם שיחות טלפון שגוזלות זמן. לקוח שלא קיבל תשובה לשאלתו, יכול ליצור אתכם קשר בקלות דרך לחיצה על מספר הטלפון, פעולה שתפתח ישירות את השיחה בטלפון של הגולש.



יתרון #3 מאפשר לקרוא ביקורות ולהגיב לגולשים


אלמנט סופר חשוב המשפיע על החלטת רכישה אצל לקוחות הוא הוכחה חברתית - התחושה שאנשים אשכרה קונים פה ושאני לא אצא פראייר. GMB הוא למעשה קיר הלקוחות שלכם בדיגיטל: לא משנה אם אתם מסעדה, נגרייה, או מרכז חוגים - לקוחות פוטנציאליים יחפשו אתכם בגוגל וירצו לקרוא מה חושבים עליכם לקוחות אחרים. מעבר להקפדה על שירות מעולה המבטיח ביקורות חיוביות, תוכלו לנהל שיח עם לקוחות פחות מרוצים ולהראות ששביעות רצון הלקוחות שלכם הוא ערך משמעותי.


סיכום

לא דיברתי בפוסט הזה על איך מקימים GMB מבחינה טכנית, אלא הרחבתי על היתרונות הגלומים בפעולה הזו ועל ההשפעות השיווקיות על העסק שלכם. GMB הוא בהחלט כלי שיכול לתרום רבות לפרסום העסק שלכם (ועוד בחינם!), שימוש נכון ישיג עבורכם תוצאות מדהימות. לא יודעים איך להקים כרטיס לעסק בגוגל? בואו נדבר :)



7 צפיות0 תגובות
bottom of page